Hectic life.

Assalamualaikum semua.  ♥

Terima kasihlah kalau masih sudi kunjung ke blog aku ni.  Aku lately ni..  Makin busy. Homework aku makin bertimbun mengalahkan gunung Everest. Makin tak terkejar aku dengan segmen aku lagi. 

Ya allah.. InshaaAllah hujung minggu ni boleh lah aku melawat blog korang semua yang join.  Dah separuh dah blog yang aku pergi melawat dah.  Asal pening lalat ayat aku ni.  Aku nak cakap peserta yang sebelum ni aku dah lawat blog korang and dah follow.

Nanti dah free sikit aku letak korang dalam bloglist okay.  Bloglist untuk Februari hingga March.

Okay gais.  Aku ada satu bab modul Biology nak kena siapkan.  Nauzubillah lah esok aku kalau tak siap.  Kena sila atas meja.  Agak-agak kalau meja tu tak patah..  Cikgu boleh buat kenduri kesyukuran lah kot.  Haha. 

Kalau aku naik pun..  Mau ngucap panjang esok.  Sobs.  Heheh.

Okay guyss. Tata.  Love you.  Aceceyyh.  Haha


Comments

  1. haha tahan je la dengan homework yang menimbun tak habis habis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah..lepas ni kerja makin banyak. Kalau tangguh makin bertimbunn. Adoii. Sedihh

      Delete
  2. goodluck weh goodluck. moga tabah, cekal, dan yg seangkatan dgnnya. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhaha. InshaaAllah. Thank youu dear.

      Delete
  3. jangan tangguh homework. do it on time in shaa Allah tak stress hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okayy kak fieyqaa. Huhu. Banyakk sangat buat hw. X smpat nk siapkan.. Datang hw baruu plakk. Sobbs :(

      Delete
  4. da lame xde homework yang bertimbun ha..
    gudluck dikna oiii..
    xmo stress2 ok

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts