Glucose lebih.

Assalamualaikum

Hari ini hari ahad, hari pertama dalam minggu untuk sesi persekolahan di Kedah dan serata negeri yang lain. Actually I don't know lah kenapa hari ini seharian aku tak berhenti bercakap. Dari mula aku pergi ke dewan untuk perhimpunan rasmi sampailah sekarang. //cakap bahasa tulisan lol.

Actually ada beberapa member aku dekat sekolah lama aku cakap aku ni matang sangat. ada beberapa kerat yang respek gila dekat aku sampai aku cakap tak payahlah cakap bahasa comel sangat. cakap je aku hang. i dont mind at all.

but here, dekat sekolah baru. most people ingat aku childish and hahaha, and always bahagia. actually bukan manusia yang jenis serious. aku kalau boleh 24/7 aku main je. susah nak tengok aku serious. tapi kalau sekali aku naik suhu.. hahahha kau memang nahas.

aku rasa penyakit aku ni berjangkit dari ayah aku yang kaki mengusik. bila aku tengah buat homework.. ayah aku kacau. serius tak tipu. imagine lah.. kusyukk aku buat hw kononnya ayah aku akan datang tarik rambut sikit, cubit lah apalah. aku ni dah la jenis cepat reaktif. kena usik sikit habis satu rumah aku kejar ayah aku. hahaha.


lepas tu mula merengek dekat ayah nak makanan. kadang ayah aku buat dunno je. kadang ayah aku tunggu adik-adik aku tidur lepas tu ayah lanje aku burger. hahaha.  tengok tahap kerajinan beliau nak melayan perangai aku yang mengada ni,

orang cakap kalau aktif sangat ni.. gula atau glucose lebih. lol. aku tak ingat apa aku makan semalam sampai kadar tindakbalas dan kadar keaktifan aku hari ini sangat tinggi. hahahhaa.


whole day hari ini aku tak berhenti mengusik dan bercakap dengan kawan-kawan aku. mula kelas tadi, masa assembly, lol. waktu chemistry.

Sampai akan keluar..

Aina, hang cakap apa? 
Aina the lost lamb. 
aina, can you stop talking? 
waktu latihan sukan tadi pun sama. aku letih haha. homework banyak . tapi.. aku dah mengantuk.

assalam, good nite.



sekian bebelan stress saya. haha.





Comments

  1. Sampai dah mengantuk pun sempat lg membebel dekat blog ..hahaah

    ReplyDelete
  2. hahaha akak pun macam ni gak kadang-kadang. kadang-kadang rasa nak cakap banyak, asyik cakappp je. tapi bila rasa nak diam, haaa memang sepatah pun tak bercakap, lol.

    ReplyDelete
  3. singgah baca entry

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts