Aku panas hati betul lah ! Huff

Assalamualaikum

Tahun lepas, masa hujung tahun aku dengan member-member sekolah lama aku buat rombongan. Lebih kurang macam reunion lah. So dorang ni buat kertas kerja semua and jemput aku si bekas pelajar sekolah tersebut. since kitaorang pergi under nama sekolah lagii.. hahaha ada ustazah sorang ikut dengan family dia.

Maka pada hari apa entah, kitaorang bertolak and malam tu semua kitaorang di benarkan berjalan berfoya-foya dekat mall mana tah yang dekat dengan komtar tu. Parkson rasanya. Malam tu aku round 4 mall. HAHAHA. Kauu. Cabut kaki aku.

Okayyyy letttt's straight to the point...






Pernah kena? Hahaha wahh pelukis ni pun dari penang plak. Kebetulan sungguh. Aku jalan-jalan cuci mata dekat situ..

Tiba-tiba kena tarik dengan makcik tu. Uhuk. Nak lari tak sampai hati. 

Last-last..

terbeli juga den produk dia. 

Mentang-mentang lah aku tak lawa. dia cakap nanti bf lari lah apa lah.

 Who need bf? I need husband okay. BF ni budak tak matang ja ada bf. aku pun cakap dalam hati jelah. siann plakk makcik tu deep tak pasal kang. hahaha

Produk tu tak silap RM 20, dia nak jual kat aku dengan kawan RM  15. Kawan aku minta RM 10. hahahaha. makcik tu kata okay.

Aku ternganga kawan aku buat macam tu. T_T

Kawan aku cakap.. dia ingat bila dia dah mnta murah macam tu makcik tu nak bebaskan kami.. rupanya tak. Hampehh.

Maka kami berdua berhuhuhuhu jelah. Orang lain beli purse lah apa lah.. aku beli produukkk. URGHHH!!

aku dah la jenis jarang pakai.. Hiks. REDHA JELAH. T_T sampai hari ini masih penuh lagi benda tu. WADOOOHH.

Sekian cerita pendek aku. Hahah

Kbai.


Aina.


Comments

  1. Tak pernah kena pula lagi macam ni.

    ReplyDelete
  2. So suwit. I cri everitiem. Mungkin mak cik tu terdesak sangat, nak bagi makan keluarga apa semua. Huhu :'))

    ReplyDelete
  3. prnah kena jugak dulu . since then , bila nampak peniaga mcm tu i terus patah balik atau lalu jalan lain >.<

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts