Edit Blog ; Kak Aisya

Assalamualaikum

So setelah hampir berminggu-minggu aku siapkan edit blog kak Aisya kesayangan ni baru aku update lol.

Actually aku edit blog ini sempena dengan besday Kak Aisya yang telah lepas. Uwuu. Konoonya hadiah lah ni..

Tapi tak sepenuhnya di edit oleh aku. Hehe. Sebab kak aisya ada benda yang dia dah editkan sikit. Aku edit header lah yang paling ketara sekali..




Ini gambar sebelumm ye akakk-aka semua.







Ini dah siap.. Tada. Lawa tak? Hahaha. 

Nak tengok dengan mata sendiri boleh ke blog akk aisya. Hehee. 
Kalau korang nak tempah apa-apa boleh je pm aku. Okayy? but not free lah. sorry. T_T

Siti Aisya Ibrahim
Klik sini untuk ke blog kak Aisya ^^

Sekian.

Loves,
Aina Akmal


Comments

  1. kasut pink tu lawa. hehe. good job

    ReplyDelete
  2. nak suruh aina edit blog boleh....

    ReplyDelete
  3. Laaaaa, Aina ke yang edit. Cantik!

    ReplyDelete

  4. Awk buat ape pon cantikk la dikna

    ReplyDelete
  5. tengkiu tau aina edit kan blog akk...xpuas2 nk ckp tengkiu kt aina sebenarnya...bermurah hati dia edit blog akk.... jasamu dikenang sepanjang zaman!!!!! hihihihi :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts