Hellooooo~ I'm back!

Assalamualaikum semuaaa. Wuhuuu. I'm back. Hello akak-akak semua, do you miss me?

I miss you guys badly, aku rindu nak menulis, aku rindu nak membebel, aku rindu nak blogwalking, aku rindu semuanyaa. Akkuu rinduuuu!

So kembalinya seminggu ni aku nak berblogging ini adalah untuk menghabiskan sisa-sisa TAHUN 2015 sebagai kenangan aku pada masa akan datang. Lols.

Sebenarnya aku ada banyak benda tengah fikir ni. Banyak k. Banyak gila beb. Tak tau nak hurai lah banyak dia. Tapi tak apalah sempena comeback aku pada kali ini, aku nak ucapkan tahniah kepada kawan baik aku yang tak pernah bersua muka, Cik Jie Najihah atas lamaran dan pinangan yang diterimanya,

Mula-mula aku dapat berita.. pergh Heart attack sangat, tahap kritikal punya, kalau kau sentuh aku memang boleh goal. HAHA. Terkejut punya pasal. tapi apa aku boleh buat, dah memang jodoh dan rezeki dia. she so lucky! baru 17 tahun kot. Nak tahu siapa yang lamar dia? Have a visit to her blog! ehhe. CLICK HERE!


So, ehem. Thank you so much for all your support. Facebook page aku makin lama makin banyak like walaupun aku tak pernah aktif page aku tu. HAHAHA.

OKAY, Till then, sebagai pembuka untuk hari-hari aku yang seterusnya. ^^



Comments

  1. Dasyat hang punya heart attack. Ahakss. Baideweii, tengkiuu muchhh 😉😘 lebiuu.

    ReplyDelete
  2. Selamat kembali, Dik Aina :)
    Akak pun dah baca berita gembira Jie tu.

    ReplyDelete
  3. jie terima lamaran sape aina? akak tak sempat jengah blog die lagi. wuu

    opcrse la akak rindu aina. ehem, ehem xD

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts