Sabar?

Assalamualaikum w.b.t

So holla everybody. Still remember me? Miss me huh? Kalau korang perasan.. kalau korang perasan la. Lebih kurang 2 minggu blog aku di private kan. Aku terpaksa privatekan kejap atas hal-hal kecemasan. Hehehe. So korang mesti tertanya-tanya kan dekat mana aku beronline ni. Cewah. Aku beronline dekat maktab sayang oii.

Sekarang time prep. Actually aku ada kerja nak buat tapi.. dalam laptop ni tak ada software yang aku guna untuk buat kerja aku. Jadi aku kembali ke kerja sambilan aku, iaitu menulis. Hahaha. Kononnya lahh. Dalm seminggu ni ada banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku. Benda yang pahit, benda yang manis. Alhamdulillah aku boleh lalauinya walaupun kadang-kadang aku rasa macam nak give up.


Alhamdulillah, aku lalui semua ini berkat kesabaran aku dan doa mama dan ayah, sahabat dan akak-akak dan kawan-kawan blogger semua.

Aku rasa macam nak bercerita tentang apa yang berlaku. Tapi aku takut aku yang mengalirkan air mata bila menulis pasal cerita ni.

Sabar itu indah..

Semua orang pernah dengarkan tentang tu?

Tapi berapa ramai yang bersabar untuk mendapatkan keindahan itu. Keindahan selepas kita bersabar?


Aku sebenarnya tak tahu nak cakap apa lagi.. so.. assalamualaikum..

Comments

  1. Dik Na? Tak cuti ke? Sibuk study eh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum cuti lagi kak. hehe. hari khamis ni baru balik rumah. sekarang still ada dekat skolah. hehe. tak de lah sibuk sangat studi. sibuk dengan pertandingn/ XD

      Delete
  2. perkataan sabar tu cukup senang untuk disebut, tapi nak buat. Masha Allah, susah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betull kak, berbaldi air mata dan doa baru boleh lepas semua duagaan. T_T

      Delete
  3. Sabar itu memang indah..belajar rajin2 ye Aina :)

    ReplyDelete
  4. Tak tahu apa yang terjadi tapi moga Allah permudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts