Quick Update !

Assalamualaikum.

Okay ini quick update. Banyak benda aku nak share. So I will storyy random jelah yee. Ehek! Plus.. aku menulis guna phone. So feeling nak menulis panjang-panjang dah kurang.

So aku baru lepas check e-mail tadi. Dan aku dapat offer from Zalora untuk Christmas. I ask my mom.. Boleh ke tak nak amik offer ni. Plus dorang akan bagi voucher RM 50. My mom tak izinkan. Jadi aku kena lupakan hasrat aku untuk collaborate dengan zalora. Maybe for new year offer aku boleh terima. Jangan risau. Rezeki ada di mana-mana je kan? Aku tak de lah sedih sangat pun. My mom cakap.. Ini ada kaitan dengan agama. So.. I understand.


Random 2.
Lately mimpi aku semunya berkisarkan crush aku. -_- Aku tak tauu lahh kenapa. Okay.. Dia cuma childhood friend aku je  tapi dia. Ceeh. childhood lah sangat. --' entah dia anggap aku kawan ke tak lah. Memang lah kami baik gila. Masa sekolah rendah dulu. Hahaha. tapi sekarang aku dah form 4.. Still mimpikan dia. --'. Dah 4 tahun berlalu.. Tiap-tiap tahun aku mimpi.

Dia memang baik. Dia playboy. Budak zaman sekarang. Memang dah belajar jadi playboy sejak kecik. Jangan terkejut. Playboy bukan jahat ke? Maybe dia nampak macam jahat. Tapi dia baik dengan aku. Apa dia bebel dengan gf dia. Semuaa dia cerita dekat aku. Bila brake up pun dia cerita dekat aku. -_-. Ini kisah friend zone weh. Sadis tauu dak?

And paling aku ingat masa aku jatuh basikal dia sapukan ubat dekat aku. Sebab tangan aku luka masa tu. Hahaha. Sebab tuu lah aku rasa.. Feeling aku dekat dia susah nak hilang. GeprennsS dia semuanya menjeles dengan aku. *gelak jahat*





Comments

  1. Assalammualaikum. Msti skit hti kn time crush crite tntng awek dia? hihi. InshaALLAH, ada jdoh tk kemana.
    *mcm ceq ada pngalaman ja* :3

    ReplyDelete
  2. waaa. bestnya dapat collborate dengan zalora. tapi betul jugak ckp mak awk christmas tu perayaan agama ^^

    ReplyDelete
  3. Salam rindu kat diknaaaa!!peluk cikit..hee ^_^

    Takpe dik, insyaallah ada lagi rezeki akan dtg..

    Ok, pasal mimpi tu..ada yg cakap kalau kita asyik mimpi org tu mknanya dia tengah ingat kat kita..so, maybe dia tgh ingat dikna kot..heee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen Wana ni sure buat Dik Na tak lena tidur :)

      Delete
    2. Bukan main lagi dia asyik mimpi kan si crush ;)

      Delete
  4. auww ~ suwitnya... kena potong jarilah macam ni.. hek2

    ReplyDelete
  5. ada kaitan dengan agama? share la sikit. hehe. kak dah pun dapat collaboration tu. siap dah guna pun voucher tu. hehe.

    eh, teringat watak hafiz dan elya pulak. =p

    ReplyDelete
  6. takpe ur mom x kasi tu ada sbb hehe.
    hamboii siap sapukan ubat ek? ehem2 =P

    ReplyDelete
  7. dapat gak emel dr zalora tapi bukan utk krismas. hehe.
    amboi aina, tiap2 tahun mimpi. setahun sekali ke?
    takpe la ada jodoh ada la tu nanti :)

    ReplyDelete
  8. Emm.. Musykil jap. Zalora tu buat diskaun sempena Christmas kan? So,.. Apa salahnya?
    Err.. Sebab kalau kak Nana accept offer tu nanti kena promote diskaun Christmas tu lah kan? Jadi..Serius blur.
    Maklumlah, I kan budak lagi. Eh? =p

    ---

    Fasal mimpi tu,.. mungkin sebab sekarang kak Nana dah tak berapa rapat dengan kawan lelaki, jadi mulalah terkenang-kenang lelaki yang pernah rapat dulu~ Mungkin. =3

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts