Edit Blog : Forgettable Miracle


Assalamualaikum. Ecewahhh. Haii awak semua. Sehat tak? Sejak aku tak online ni.. banyak benda yang berlaku aku tak tahu. Macam hidup di bawah tempurung. Isk. Dah tak payah nak buat drama sangat. Well ini bukan official comeback aku ye. Aku tak boleh nak cakap yang aku ni betul-betul hiatus. So siapa yang tak faham hiatus. A hiatus is a pause in which nothing happens, or a gap where something missing. (Ini aku cari dalam kamus tau. -_-)


Boleh dikatakan aku ni manusia yang semi-hiatus. GAGAHAHHA. Sesuka hati kangkung aku je nak buat istilah. Lols. How about my new look? Kemana aku campak Rain? Ohoooii. Aku campak dia masuk ke dalam hati aku. Ku kunci cintamu di dalam hatiku. Ehh. Tetiba. Aku kunci dia ketat-ketat dalam jiwa raga aku.


Aku sebenarnya sayang dengan header lama aku tuu. Lawooooo gila kot. Aku je lah yang rasa lawooo gila. Aku sangat suka. Tapi.. nak buat macam mana.. hukum alam.. yang patah hilang berganti. HAAAAAAAAAAAAAAAH. Kenapa dengan aku ni? Dah makan hujan banyak agaknya.



Hahaha, aku ni dramatic sikit kalau bab-bab bagi nama dekat template aku. -_- cehh. Yang penting aku suka. Lols.


Akkuuuu takk tau nak cakap apa dah. Kbai –


Aku rindu nak edit blog. Aku pun sedikit sebanyak dah terlupa cara nak edit blog. -_- macam blank kejap sebab dah 2 minggu tak ngadap coding. Dulu aku aku tak ngadap photoshop berbulan jugak lah rasanya. Bila aku hadap Photoshop.. aku blank. Haaahdooii. Ini tahun depan kalau berbulan aku tak ngadap blog.. gamaknya aku kena makan kismis selori. T_T


Dah kbai.


Comments

  1. ringannnnnnya blog! sekejap je loading.. hikhik

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum .. Cntik n smart ! Pndai kak Aina edit ! ^^

    ReplyDelete
  3. perubahan baru ni canteekkk..nama2 dramatic templete tu sangat unik..hhehe..suka2..

    ReplyDelete
  4. aina edit blog macam mana pun memang simple dan cute :)

    klik inti 4x :D

    ReplyDelete
  5. Akhirnya, blog Aina berubah..hehehe :) Xpe2 Slow2 ye :)

    ReplyDelete
  6. Yg ni pun lawa. I really love the header :)

    ReplyDelete
  7. Lama tak terjah sini. :3 Sibuk kononnya. Oi betullah. Nak masuk sekolah baru kan. -_-' Okey, ignore me. Cakap sorang~ =3=

    Jujur, template ni paling cantik kot. I mean, yang biru dulu sangat comel k. Tapi yang ni elegen gitu~ ^v^ Simple, ringan, and.. I love it! :D

    p/s: Blog kak Nana jadi percubaan untuk app screen capture. Ok? XD

    ReplyDelete
  8. jeles r dgn template baru ni. hoho

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts