Simptom pelik.

Assalamualaikum.

3 hari aku tak menulis blog, ada orang rindu aku tak? Hahaha, jangan cakap korang rindu kalau setakat nak pujuk hati. Simpan rindu tu untuk orang lain. Jangan nipu. Aku tak suka.


So, Hye aku sebenarnya dah bosan sangat. Ngadap Facebook yang bosan. Twitter pun aku dah delete. So.. apa yang aku nampak hanyalah blog. Jadi aku buat comeback secara tak rasmi. Boleh tak?

Sebenarnya aku sambil menulis ni aku tengah layan lagu Kim Tae Woo- Only You. 3 hari berturut-turut aku dengar lagu ni. Ketagih gila. Dan yang pelik. Setiap kali dengar lagu ni.. hanya satu manusia yang muncul dalam otak aku.



Dia makin sexy. dia makin hensem, denggan killer eyes, lips dia tu. Haihh. Apa masalah aku ni. Aku minat lee min hoo tapi tak de lah sampai macam entahla.. aku tak tauu nak describe macam mana perasaan aku ni. 

Aku minat Lee Donghae.. tapi tak adalah nak taching bagai.Tapi kalau mamat ni  senyum aku senyum. Kalau dia nanges aku nanges. Yang pelik hati aku pun sakit. Kenapa eh. Kenapa. Macamlah dia suami aku. -_-

Dan paling teruk aku boleh bergolek seharian atas katil sebab asyik teringat dia. GILA. Simptom apa ni? Banyak je mamat lain yang hensem.. tapi dengan diaa.. adoyaii. Gedik? aku rasa ya. Tapi ni perasan aku. macam bodoh je. AAAAA.. Macamlah dia kenal aku. Haihh. Please.

Dan.. lately aku hantu emo jugak. Jadi.. aku pelik dengan diri sendiri. So jangan nak buat lawak tak kena tempat... kena aku tersentiff kangg. Memang masak lahh jawabnya. 

Kbai. 



Comments

  1. ni bukti akk bookmark blog Aina! sila gembira. haha
    Madus pulakk~

    Bukak je tak berupdate.. sedih..

    Tak payah ckp psl rindu, siapa tak rindu Aina, dia gila! haha

    Aina, akk rase simptom ni tak pelik. ini ciri2 org dah jatuh cinte ni. hahahaha

    selamat pulang ke tempat asal mu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. hambooi. okay aina percaya. hahaha. dan aina terima dengan gembira dan seronoknyaa.

      hahaha,sorrylah. suusahh sikit nak updatee. dia punya mood terbang jauh ke bumi Korea.

      hahaha. -_- tudia. gila trus. hahaha.

      Jatuh cinta? serious? ohh no. maybe. ahaha. no way. forbidden love ni kak. adoyaai. macam mana ni kak. sob.. sob.T_T'' makin sukaa lah dekat diaa. hiks. hiks. T_T

      haaha. makaseh. XD

      Delete
    2. why forbidden love erk? haha

      akk phm psl mood terbang2 ni. haha rasenye semua pernah alami. pandang blog trus tutup. kan kan haha :3

      Delete
    3. ehhhh. Aina, pi tidoq! Burung antu pun dah berubah skrg. burung antu semua da tido siang,haha Aina bile lg? kekeke

      Delete
    4. yela.. dia bukan islam.. hahaha. mengamuk mak den kalau dia tahu den jatuh cinta dengan diaa. tapii. hahaha, pelikk gila feeling perasan ni. T_T terukk sangt rasa. 24/7 asyik terigat jee. hahaha. paboo. T+T hahha.

      betul3. tapi ni sebab aina dah tak tahan perasan jiwa raga ni yang terpaksa buat luahan perasaan kat sini. nak buat luahan perasaan dkat fesbuk susah. --;; nanti muncul komen yang menyakitkan jiwa. hahah. XD

      ye ke. hahaha. aina sebenarnya nak jadi manusia. tapi atas kesilapan teknikal tentang masa tidur. maka aina tdur siang dan malam menjadi burung hantu. hahaha sebab aina tdur siang lah aina jadi macam ni. T_T

      Delete
    5. convert islam lah cik adik oiy. haha

      aina.. akk pun dlu susah nk tidur mlm sbb selalu tido siang.. haha

      tp skrg mcm kne ubah balek slow2 sbb ayah akk dah bising. hehe

      Delete
  2. Tuhhh nmenye gila bayang..larikk!!! XD
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gila bayang? --' sorry?

      Delete
    2. Gila bayang2 rain. Ala2 shadow rain gitu..hihi.ensem pulak tgk rain kt blog nie kn..emm emmm

      Delete
  3. ahhh biasalah ada fefeeling gitu, aina kan nak membesar... anggap je hormon nak mulai stabil.... haha ! ok kaksha taknak buat lawak bodo, karang kena marah... duduk tetepi je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Okayy. Yang ini agak logik juga. Hahaha. Nak membesar kan. Hehehe. Cewahh. Nak mula stabil eh. Tapi teremo ni stabil kee? Hahahaha. TMT

      Delete
  4. Biasalah tu~ Siapa tak minat mamat Korea kan? Dari mata turun ke hati. Lain kali jangan tenung gambar dia lama-lama. =_='

    Lagipun memang time pertengahan remaja ni hormon gedik terlebih. Don't worrylah, it happen to everybody, including my sister.

    That's why I know. Sekarang dia tengah angau. :p

    #budakbanyakmembaca

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaya. main point yaya nak cakap kak nana gedikk kan? --''

      Delete
    2. saya x mnat mamat korea :3

      Delete
  5. amoi amoi, gila bayang ni... hehehe. akak pernah mnat Donghae tu juga tapi skang biasa-biasa je...

    teringat je xpe, jangan sampai tidur x lena, mandi x basah pula. hehe

    ReplyDelete
  6. Nasib baik akak dah kawin. Fefeling husband kite jer..Memang hensem giler si rain ni.

    ReplyDelete
  7. ehhh, mesti la rindu dengan adik akak yang sorang ni..akak suka tau singgah sini dan layan entri2 dikna yang kadang2 memang merapu..hahah, jangan marah tapi akak suka dengan perangai aina yang gila2 ni..hehe..senang berkawan dengan dikna..
    okey, agaknya dikna ni dah kena simptom jatuh cinta..hehe..normal la tu dik..horman tengah x stabil lagi *_^

    ReplyDelete
  8. haha. biasa la tu, remaja nak meningkat dewasa. =P

    ReplyDelete
  9. tu normal adik..masa akk zaman sekolah dulu tah napa akk minat gila dengan kim hyun joong sebab masa tu boys over flowers tgh famous.akk tiap2 hari pikir pasal dia,siap mimpi bagai lagi hahaha

    ReplyDelete
  10. jaga2 dik..! heheh.. bahaya dibiarkan perasaan mcm tu..

    ReplyDelete
  11. Mengalahkan org bercinta la dikna... xape2 layankan jela pasaan tu.. agak2 bertahan smpai bile2 tak dikna??

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts