Random time!

Assalamualaikum.

Seminggu aku tak menulis apa-apa dekat blog ini kan? So ada sesiapa yang rindukan aku? Aku pun dah jadi pelik kejap nak membebel pelik-pelik dekat blog aku ni. Tetiba aku rasa macam matang je aku menulis. Hahaha. kejap je. lepas tu merepek macam ayam. =.='

So.. aku akan cakap random je lah ye. Sebab aku nak update memang jarang lah. T_T


1. Invitation to collaborate with ZALORA Malaysia



Yoheeee! Aku macam terkejut. Okay. Saje check email. Okay. Alhamdulillah. Aku tak tahu nak cakap apa dah. Aku tak inform dekat mak aku lagi. Huhuhu. Nanti aku tanya mak aku. Yehehehe. Rezeki. Rezeki. T_T


2. Pelik. 



Aku rasa pelik bila membebel dekat blog aku.


So sekian. Nanti kalau ada masa aku akan buat comeback. HAHAHA. Siapa rindu aku? Tak de? K. *walk away* AHAHAHA, kau pehal taching tetiba. --' Dah. kbai. kbai. kbai. 



Comments

  1. alolo rindu tau kat Aina :)

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum.. hehe.. ayam mcm adam :) hehe..

    ReplyDelete
  3. alolo. hahaha.. tahniah tau for the invitation by zalora tu. cepat buat entri. hehe ^_^

    ReplyDelete
  4. haipp..harus la rindu dengan adik yang sweet-sweet bebeh ni..haha..x sabar nak tunggu aina buat comeback ni..rindu juga dengan bicara merapu dikna ni..hihi..

    alhamdulillah rezeki tu..bestnya.. :D

    ReplyDelete
  5. OwO Tahniah kak Nana! ^v^ Persoalannya sekarang; pernah beli di Zalora? Kalau tak, macam mana nak tulis review? *0* Dan.. Kalau lama tak respon email dia tu dia cancel tak? (Tanya macam budak ni yang dapat.) :p

    ReplyDelete
  6. wah bestnya Zalora ajak bekerjasama..tahniah Aina..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah. rezeki :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah la ya Aina :)

    ReplyDelete
  9. same aina....akak pon arini rase awkward bila cakap dekat blog...xtau kenapa....anyway, tahniah dapat collab dengan zalora...nnt dpt voucher rm100... :D gune leklok tau! :D

    ReplyDelete
  10. Jangan tak join collaborate dengan Zalora tu..rugi nanti :) Cik Mimie dah colla borate dah :)

    ReplyDelete
  11. rezeki jgn ditolak..
    =)
    bkn sng nk dpt voucer dr zalora nt..

    ReplyDelete
  12. ainaaa . rindu ainaa :)

    ReplyDelete
  13. singgah sini... biasalah tu bila lama tinggal kan.. sy pernah jgk rasa.. hehehe btw syokk ar dpt 2 yer... :)

    ReplyDelete
  14. Ainaaaaaa!! hapdet cepaaaatt! hehehe.. wahwahwah zalora ajak collabrate ek? wow! hehehe

    ReplyDelete
  15. jeles nengok blog aina keams giler tawu tak!!! rawrrr~ hehe

    ReplyDelete
  16. cepatlah buat comeback. :)

    ReplyDelete
  17. tahniah utk tawaran dari zalora tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts