Projek : Aina Akmal Gallery

Assalamualaikum dan selamat _____________(sila isi sendiri)

Eyyy-oo!

So apa projek aku sebenarnya? Gahahaha. saja bikin suspen je. Padahal tak ada apa yang special pun untuk korang. Yes, bukan untuk korang. Untuk aku. Special untuk aku seorang sahaja.

Sejak lepas pukul 9 aku rasalah, sampai sekarang, di saat entri ini di tulis, (3:40 AM). Alhamdulillah aku berjaya realisasikan nak buat gallery sendiri.

Tapi bukan Gallery betul lah. Gallery blog. Rasa macam nak pengsan edit blogskin khas untuk Gallery ni.

Mula-mula rasa macam nak give up je, sebab tak betul coding untuk comment. Dat time I feel like a want tooo kill myselff. Ergh.

Tapi lawan juga perasaan tu, demi mendapatkan hasil yang macam aku nak kan.

Kalau korang jenis stalker blog aku. Kalau korang stalk.. kalau korang tak stalk memang korang tak tahu. HAHA

Actually aku dulu memang dah ada artwork gallery, cuma... aku tak offically launch kannya. AHAHA. NGADANYA NGADANYA NGADANYA


Aina Precious Gallery's 

Cak, okay ini design lama. Tanpa sebarang editing yang besar. Cuma tambah music player dan letakkan apa-apa yang patut. Cuma itu je. Blog ini akan di privatekan. Di privatekan untuk di jadikan bahan aku belasah apa-apa yang patut. HAHA. 


So selama 8 jam aku mengedit..




BASECODE : OMMA WANA
FULL EDITING : AINA AKMAL
Okay, ini gallery hasil editing aku selama ini. Aku buat gallery ni sebab banyak artwork aku dulu hilang gara-gara simpan dalam lappy dan hard disk dan segalanya. Jadi aku simpan dalam gallery ni supaya boleh aku nak throwback sorang-sorang sambil layan lagu-lagu tacing. HAHAHA. 

Di ingatkan blog ini aku tak tau berat ke ringan sebab blog ni bukan blog daily update. Just untuk suka-suka je. Jadi berat tak berat last kali punya cerita. Yang penting aku suka. Dan lawa. HAHAHA. Kbai. 

Jadi boleh jemput singgah ke Aina Akmal Gallery (Menyampah pulak aku baca. HAHA) dan boleh lah cuba komen di kotak komen yang di sediakan. Nak komen apa-apa pun boleh.

Kutukun sangat-sangat di alukan. ^^

Sekian,

Jangan lupa jenguk. MUAHAHAHAHAHA. 

Comments

  1. comelnya lahaii. pandai edit. suka suka >.<

    ReplyDelete
  2. wahhh nice lahh Aina. Err link macam dah tukar eh? HAHA if im not mistaken lah. dlu link dia lain kan..teruskan usaha mu maduss~ chaiyokkk

    ReplyDelete
  3. Cantik & kemas... macam international website lak.. hehe. Aina, kita nk request.. buat tutorial coding utk slide gallery boleh> tapi gmbar kat gallery tu kalau click akan link ke page lain..haha, acane tu..

    ReplyDelete
  4. ala segannya nak beri kutukun :(

    ReplyDelete
  5. Dah tengok dah...cantik sangat..tahniah Aina :)

    ReplyDelete
  6. tiada kutukan..semuanya cantik2 belaka..akak sukaaaa!!! ;-)

    ReplyDelete
  7. pehhhh comel laaaaaaaaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  8. Serious ohsem gilaaa lepas edit tu.. AAAAAAAAAAHHHHHHH

    ReplyDelete
  9. ade gallery sndri eh..bagus2..
    akk mls nk buat mcm aina. xpe..aina rajin budaknye :P

    ReplyDelete
  10. pandai edit blog . ajar parihh ! ^.^

    ReplyDelete
  11. Setiap kali masuk sini, akak akan Wowwwwww!

    ReplyDelete
  12. dah jenguk dah. lupa nak letak nama, anonymous. hehe

    ReplyDelete
  13. Amboiii kutuka...
    Kejamnye la rase kan...

    ReplyDelete
  14. Cantik! Fara suka tempat comment tu~

    ReplyDelete
  15. Anonymous29/10/14

    Cantiknyaaaaa! ;D

    ReplyDelete
  16. Sedang bw guna fon. Hehe. Nanti free time kite terjah :)

    ReplyDelete
  17. cantik gila okay !! suka sangat ! nice work dear

    ReplyDelete
  18. tapi takleh preview haa , why eh ??

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts