Overdose Kasih Sayang.

Assalamualaikum.

Since aku tak boleh nak tidur lagi. Dan tiba-tiba Kak Nur As update post dekat blog dia buat aku yang nak pergi paksa tidur tercelikk mengalahkan Hantu Burung.


Ini entri semalam.

Ini special entri, aku acah-acah merajuk ja sebenarnya. HAHAHA, tak sangka Kak Nur sudi melayan perangai aku yang aku rasa tersangatlah annnoyyingg. Yang ini aku tak berapa nak buka mata luas sangat. Sebab aku tak minat beto. Miahaha. So sorryy. 

Tapi orang kata kalau nak bagi benda kita kena bagi benda yang kita sayang kan? So ini special, Kak Nur kasi bagi orang yang dia sayang dekat aku. Hahaha.






Korang ada orang up entri untuk korang? Hahaha, tak ada kan? Tak ada kan? So mohon jeles

Dan sekali lagi kak Nur As up entri dekat blog diaa.. aku terus tergedik-gedik. *serius*

.
Ini post hari ini. Hehehe. 

aku suka muka donghae dekat huruf 'A' yang last tu. Nampak sangat memeltingkan jiwa wanita kuu. Kbai. 
Unnieeeeeee, choomalll saranghaee! Chommal kamsahamida. 


Sebaik sahaja aku nampak wajah Donghae aku yang tersenyum bagai tengah menunggu aku itu buat aku tersengih-sengih macam kerang wangi. Oh please. Aku suka tengok senyuman mamat ni. Susahh gila nak buang. 

Ini lah jadinya bila Ter-Overdose Kasih Sayang oleh Sys Nur As. Dapat 2 artworkk diaa. Miahaha. 

Kau, dua kali dia buatt untuk aku. Sayang akak ketat-ketat, rapat-rapat. Hahaaha. 

Serius. aku terasa sangat-sangat lah dimanjakan. Since semua blogger yang selalu singgah di blog aku majoriti adalah yang tua dari aku. 

Sooo, thank you soo much Kak Nur. Hahaha, Thank you my beautiful. Nah lagu Donghae nyanyi untuk akak. Wajib tengok. Kalau takk.. aina nak merajuk balik. XD


Please stay beautiful my dear lovely Sys Nur As. Ada jodoh kita jumpa, tak kat sini kat syurga kelak. Inshaa-Allah. 

With Love,
Aina Akmal Comey-loteey. 

p/s : Makaseh Bini Sulung. XD. Habis semua 3Madu dah curang. Haha. Madu ku sorang lagi pun dapat juga. Haha.

Comments

  1. HAHA ini pun terharuuuuuuuuuuuuuuu gilos!
    Kite ni mmg suke buat drama kan. HAHA
    ini lah madus bongsu ni manje sgt, so madus sulung kena lah pujuk, madus tengah cool jee kakakaka
    dok nyanyi lagu di atas, kalau adik akk denga akk menyanyi ni, mesti dia dah keluar bilik, haha perosak lagu korea~ [dah boleh tambah satu lagi lagu feveret ni]
    Tenkiu Aina, in shaa Allah one day kite dating ehh sesame madus @_@

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA, kann? drama queen sungguh. Mujur kita tak apply nak jadi pelakon. kalau tak, menangis nora danish, muhahaa.
      Hahaha, lagu ni bestt~ Tengok akk tayang muka dia terus teringat lagu ni. -_- hahaha, aina pun perosak lagu juga.

      most welcome. HAHAHA. Madus je keluar, inche apisnyaa tak ada. Sedih. T^T

      Delete
  2. amboi2.. dramas2.. akak nok jugek bole doppp?hhahahah

    oklaaa, akak tkdop pon org nak bt up entry ginissss T-T

    ReplyDelete
    Replies
    1. alololo . jom laaa kak nad kita berkasih syg berduaa . hahaha . aina dgn kak as dah . hahaha

      Delete
    2. Alooo kakk nanad, kak nur as ada buat untuk akak jugeek. tapi dia private blog dia sebab tengah ngedit. ahhaa.

      @kak yaya~ ahaha. aina tak nak ajaak? T__T

      Delete
    3. amboii yaya bole jek.. jom berkasih sayang. hahahahah

      ok dah tgok blog die.. purple balik..hahaha

      #baru perasan donghae ni handsome overdossssss.hahhaah

      Delete
  3. Amboi! Bukan main berkasih sayang lagi adik2 dua orang ni!
    Happy Sunday, Aina

    ReplyDelete
  4. Alamak boleh termelting tengok laki dikna yang handsome tu..haha

    ReplyDelete
  5. wah... untung Aina.. btw, akak suka artwork first.. sebab akak minat beto. hehehe

    ReplyDelete
  6. bestnya merajuk, tak pasal-pasal dapat hadiah comel ni...
    hehehe..

    ReplyDelete
  7. Ayok! Baru tadi komen jeles kat entri terbaru kak Nur As, sebab dia rajin buat entri (baca dok komen I? Huhu.) Sekarang nak komen jeles balik. Jeles k jeles. T^T Untunglah orang tu ada kakak (cahaya) alam maya~ :p

    ReplyDelete
  8. Beto ahh. Beto khushairiiiiiiiii <3 <3

    ReplyDelete
  9. seronoknya la, ada orang up kan depa. ^_^
    tapi tak jeles pun. hehehe

    ReplyDelete
  10. Smart weyh..camne nk edit tuh.. Nk gmbr siwon :p

    ReplyDelete
  11. Hehehe..drama hot ni.. :) Amboi melting tengok gambar-gamabr mamat korea ni..haish..takleh tangok lama-lama..hehehe :p

    ReplyDelete
  12. Lee min hooooho ttp dihati
    Kuikuikkk

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts