OCTOBER 10 DAYS CHALLENGE BY SITI YANG MENAIP #7

Assalamualaikum, ^^



Hari ini aku sangatlah busy. HAHAHA. Mianhe, tak ada masa nak update blog. Ada pun je auto publish. Lols. So hyee, selamat malam semua. Hehehehe. 

10 thing to do when you are bored.


1. Edit Blog.

Hahaha, aku boleh rasa korang dah agak jawapan aku ni kan? Bila aku dah bosan edit blog sendiri maka aku merajinkan diri menolong blogger lain untuk mengedit blog HAHA. So kalau time bosan memang sekali 2-3 rupa aku tukar.T^T Because I soooo bosan. 


2. Jenguk peti ais. 

Okay ini habit sebenarnyaa. AHAHA, walaupun aku tau dalam peti ais tak ada apa. Aku akan ulang alik depan peti ais dan buka dan tutup. Cari benda yang aku tak pasti akan muncul. HAHA. Sadisnyaa ayat hang Aina. T^T


3. Memasak.

Ini pun kalau ada bahan. Selalunya susah nak jumpah bahan masakan sebab ayah aku jenis style beli apa yang dia nak makan hari itu. Kirannya hari ini ayam, esok udang, esok sotong, cam tu. Tapi ayah aku suka beli ikan banyak-banyak. Mentang-mentang dia tau anak dia ni tak berapa minat ikan.. makan beliau pun membuli patik dengan membeli ikan banyak-banyak. HAHAHA. Tapi kalau 
ayah dah masak, aku sapu je.


4. Sepahkan rumah.

Hahaha, ko biar betul aina. You are sixteen. bukannya 6 tahun. Okay. Listen to me. 

Aku suka main dengan adik-adik aku. Mean spent time dengan mereka. Sebab tu walau garang mana aku dengan depa.. depa still dengaq cakap aku. HAHA. Aku akan buat lah apa-apa origami dengan adik-adik aku atau pergi kucar-kacirkan rumah. Oh, aku main dengan adik aku yang 10 tahun dan 4 tahun. HAHA. Jadi imaginasi aku sekarang bukan berusia 16 tahun. HARAP MAKLUM. 

Adik aku yang 14 tahun tu, tukang bebel dan mengemas. Sian dia. HAHA. // Since dia style mak aku. Nerd. HAHA. (ini kalau adik dan mak aku baca, mau penuh mulut aku dengan kasut)


5. Layan Drama / Filem.

Okay, ini ikut mood aku. Aku manusia jarang tengok drama. Tapi sekali aku tengok aku akan stick dengan cerita tu. HAHA. (Aku ni manusia yang setia. Kbai)


6. Stalk Social Media. 


HAHAHA. OKAYY FINE. I'M A GOOD STALKER. OKAY. 


7. Buat poster. (Puihh.)


Okay. apa benda poster tuu? Boleh ke sini >>> Klikk <<<


8. Tidur.

HAHAHA, Aku tau, semua orang buat ni bila dah bosan + penat + malas semuannyaa. HAHA.


9. Mandi.

Okayy, aku akan mandi lama-lama-lama-lama. Biar sampai kecut jari jemari comel aku dan lepas tu baru aku sedar aku tak gosok gigi , sabun . lepas tu ayah aku menjerit.

"HANG BUAT APA DALAM BILIK AYAQ! DAH SEJAM! TIDOQ KA APA?!"
Masa tu baru lah tergedik-gedik nak nak menyabun semua. Ini selalu aku buat bila aku dipaksa bangun pagi. HAHA. Nak elak mengantuk sebenarnya.


10. Layan Variety Show.

Ini pilihan terakhir. Bila dah bosan-bosan-bosan-bosan + tak ada mood ini. HAHAHA. 

Kbai.

Sekian.



Comments

  1. sy pun suka tidur bila bosan...hee

    ReplyDelete
  2. edit blog mesti berjam jam ^.^ huhuu

    ReplyDelete
  3. aina, akk meseg kat emel dapat x?

    ReplyDelete
  4. Suka bukak peti ais? Comelnya!

    ReplyDelete
  5. ingat budak2 ja dok ulang bukak peti ais. =P

    ReplyDelete
  6. kalau bosan je mandi ekkk aina....??? kaksha kalau tak tahu nak buat apa sangat, masuk bilik air, mandi, sambil nyanyi..... feeling2 karok jambanssss gittew...

    ReplyDelete
  7. Mandi sampai kejut ye.. dok menung ape dlm bilik air tuuu...
    Habit tidoo tu mmg semua org ade asenye lalau bosan
    Hahahahah tu tahap bosan gaban tu

    ReplyDelete
  8. no.1 sama! yeh yeh hahahahah
    no.6 dan 8 pon sama. kbai!

    ReplyDelete
  9. haha kalau akk, tidur je dah bahagie~
    lepastu mlm2 takley tydo, kah kah

    ReplyDelete
  10. Jenguk peti ais tu dasat

    ReplyDelete
  11. aina memang pakar edit blog..heheh..suka dengan semua kerja tangan aina..loveeeeeee!!! ;p

    ReplyDelete
  12. akakkk nak layan RM japppp!

    ReplyDelete
  13. Anonymous29/10/14

    Hampir sama ;D hehe

    ReplyDelete
  14. Semua sama, kecuali nombor 7 & 9. =3= (Ai kan kucing, mana suka mandi. Muahaha~ :p)

    p/s: Bakal isteri mithali ni, suka masak. Huhu~ ;P

    ReplyDelete
  15. Haha no 5 tu memang lebih kurang r. Sampai tinggal blog jap pun xpe. Sebab dah setia :)

    ReplyDelete
  16. edit blog no 1 , bapak rrrrr , salute !! rajin betul , ngeee

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts