EDIT BLOG : SHADOWSTIN

Assalamualaikum semua.

Hahaha, akhirnya setelah beberapa hari aku pakai warna pink.. Aku bertukar ke warna hitam putih kehidupan dengan awan mendung kelabu asap.

Byee Heart Kiss Theme!

Holla Shadowstin Template.


So, blog aku kali ini aku terpaksa letak wajah Donghae, sebab aku rasa gambar dia je aku rasa ohsem sangat. Esok lusa aku tukar pulak. HAHAHA. Tengoklah kalau rajin. 


Apahal nama theme ni Shadowstin? Okay, ini sempena nama Austin Marhone dan juga lagunya Shadow. Tapi.. tapi.. nape aku tak letak muka dia? Hahaha. Aku memang lah minat dia. Lagu dia, cuma kasih sayang aku pada Donghae lebih sikit. Sebab tu lah.

Sebenarnyaa tak siap lagii.


Aku sangatt sukaaaa header aku. Lols. 

Sekian. 

Kbai. 

Hahaha.

Hang tak habis-habis edit blog. T^T 

Comments

  1. Fuyoo~ :D

    p/s: Nak art trade? Bolehhh sangat~ ;) Nanti saya start lukis ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringinnye nk art trade jugak. Tp tak pandai pun. Hak hak

      Delete
  2. la rupanya belum habis edit lagi dikna???heheh, memang rajin tahap melampau aina ni..apapun, hasil yang sekarang pun canteeekk juga..sukaaaa.. : )

    ReplyDelete
  3. cantikkk template nieee ^^, sukaaaaa sangattt :)

    ReplyDelete
  4. amboi, puji diri sendiri. haha tapi betul la tu. kalau orang dah kreatip tukaq template banyak kali pun hasilnya tetap tip top. ^_^

    ReplyDelete
  5. letak kwang soo la . baru parihh tekan like situ hahaa

    ReplyDelete
  6. Salam Perkenalan.
    Done follow you #333.
    drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Pergh pergh pergh. Gambar Donghae :D

    ReplyDelete
  8. Suka-suka....header ada gerak-gerak. Dah la hensem.^_^

    ReplyDelete
  9. dasat aina nehh..hahaha XD

    ReplyDelete
  10. haha kejap tukar kejap tukar..

    ReplyDelete
  11. Simple, kemas dan cantik..header die memang awesome :)

    ReplyDelete
  12. Siapakah austin? Hehe.

    ReplyDelete
  13. Tangan awk ni mmg ade sntuhan magic....
    Ooooohhhhh cemburu menguasai diri

    ReplyDelete
  14. aotototo , sama macam anis , dari pink bertukar just black n white , hkehek

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts