Requested Edit Blog from Alia Liyana

Assalamualaikum dan selamat malam semua.

Malam baru aku boleh update blog. Yelah nak update pagi-pagi mak dah usung laptop ke kolej. Jadinya aku dekat rumah online guna phone je lah. Nak update entri pun tak semangat guna phone. T___T

So, aku di request untuk mengedit blog, selalu edit header je kan? Hehehe, kali ini aku edit full. Actually aku ada benda nak tambah. Tapi nantilah. Owner dia pun tak online. So payah sikit,

Aku tanya nak theme apa.

GOLD AND BLACK.

Woohho. Aku tak pernah buat warna blog aku warna ni. Lepas ni nak try lah. Wuhuu. Ala-ala divaa you~ XD

So, jom tengok blog beliau setelah berubah wajah,

|
|
|
v

Jeng- jeng

Aku lupa nak amik gambar sebelum edit.. Hahaha. tapi lebih kurang macam ni asalnyaa..


Ini templete dia yang aku download. lepas tu aku upload dekat blog eksperimen aku.

Tak tahu dia puas hati atau belum. Kena tunggu esoklh. Huhuuhu. 


Korang berminat? Hahahaa, boleh contact aku dekat Personal Facebook. Just klik tab dekat atas tu. Atau page aku dekat tepi yang tergantung tu.

Nak header sahaja pun boleh. ^^/  


p/s: Jangan risau. Semuanya free. Kalau nak sedekah kah aku top up pun boleh. Hahaha. Kbai.

Jom makan maggii~ :3




Tired, 
Aina Akmal


Comments

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts