Bertukarr wajah lagii~ Hahaha.

Assalamualaikum,

Semalam kann aku kejelasan tengok blog kak Nadya yang comel warna pink gituhh. Jadii aku pun tukarr warna biru. Kak Nadya cakap. Blog aku menjadi ispirasi dia nak bertukar. Lols. hahaha. -__- Bangga tauu. Hahaha


Jadi aku dah tukar header aku yang di tambah dengan own made doodle. ehe, comel tak doodle ustazah aina tu? Yaayy! Baik korang puji comel. kalau tak. hahaha. jagaa korang. :P

Ini rupa lama blog aku. Ehehehe. :)



Hahaha, macam orang sakit.

Beberapa perubahan telah aku lakukan dalam blog ini, terutama sekali iklan!

  • NUFFNANG VS 8SHARE

Kenapa aku buang ads nuffnang? Sebab yang utama adalah, IKLAN Perempuan SEKSI GILA. 

Serius demi menjaga pandangan mata pihak terutamanya lelaki, aku buang dan tak nak tambah dosa. 

Well ianya satu pilihan bukan kewajipan.

Aku gantikan dengan 8share, yes. Tu yang dekat sidebar aku tu. "20 sen untuk Aina"

Bila orang klik inshaa-allah aku akan dapat 20 sen. dengan syarat dia loading penuh lah.

So iklan 8share ni boleh letak ikut kretiviti. Tak macam nuffnang. :) 

Jemput klik-klik ye. Nanti aku belanja korang balik dengan klik iklan korang, eheh. ^^


  • Footer

Aku ada tambah foooter yang tak comell tuu.  Hahaha. Kfine.


Itu je lah aku rasa yang lain tu macam biasalah. hahaha.


By theee wayy..


AKU NAKKK PROMOTE NOVEL YANG AKU tengah tulis sekarangg.

Klik untuk baca~ feel free untuk comment. :) thank you. babai.


Comments

  1. cantikkkk . biru gituuuu :D

    ReplyDelete
  2. ok comel!!!!!!!! doodle pon comel. akak xreti nak bt doodle. cmne nak tiru nih.hahahah

    footer tuu pon akak xreti bt.. alahaii ><

    ReplyDelete
  3. berwajah baru.. haha.. :)

    ReplyDelete
  4. cantik. ostazah tu pon comel :)
    aina, kang kalo kite ade free time kite baca ea novel awak.

    ReplyDelete
  5. lama x singgah sini dan nampak kelainan..lebih segar :-)

    ReplyDelete
  6. Rajin betul bertukar2 wajah...haha.. ;)

    ReplyDelete
  7. bestlah org kreatif ni ye...saya xkretip..nak buat doodle mmg xpandailah..hehe

    ReplyDelete
  8. tahniah... sebab kreatif sangat... so aina pun akan menjadi sumber inspirasi kaksha jugak... :)

    ReplyDelete
  9. Comel wajah baru ni ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts